Welkom bij de Helpdesk van Apple Gebruikersgroep Klokhuis.

De Klokhuis Helpdesk is stap 9 in ons stappenplan voor Klokhuis hulp.
Bekijk het complete stappenplan op www.klokhuis.nl/stappenplan-klokhuishulp/

Antwoorden op veel gestelde vragen vind u in hier.

Om de vragen aan onze helpdesk beter af te kunnen handelen, gebruiken wij een ticketsysteem. Elk helpdeskticket krijgt een uniek nummer waarmee u de status van uw hulpvraag kunt volgen.

De eenvoudigste manier om een ticket aan te maken voor onze helpdesk is het sturen van een e-mail naar helpdesk@klokhuis.nl. Bovenaan dit scherm ziet u de optie "Open a New Ticket". Deze optie hebben wij niet ingeschakeld, er kan daar geen account aangemaakt worden.

U heeft GEEN login-gegevens nodig om gebruik te maken van onze helpdesk. Het vermelden van uw donateursnummer in de e-mail volstaat.

Wij sturen u een e-mail ter bevestiging van uw helpdeskticket.

Klokhuis Helpdesk Team